March 7, 2009

Elveda ...

Gulben Ergen hemeeh duuchnii duulsan Elveda askim gedeg duug orchuulah gej oroldloo

Холдож буй хайр минь

Нисэн од доо хайр минь надаас алслан од
Хоргодоод хэрэггүй дээ хайрт минь надаар бүү тогло
Угаасаа чамайг холдож байгааг би мэдэрсэн
Ухаан санаа чинь тогтохгүй байгааг би харсан

Бодол санааг чинь тэр эзэмдэж
Бодох тунгаах цаг чамд олдохгүй байх шиг
Хэсэгхэн зуур чамайг ганцааранг чинь орхиё доо
Хэлж нуршаад яах вэ өөрөө тунгаан бодоорой

Салах ч биш нийлэх ч биш ингэж үргэлжлүүлээд яах вэ
Сарних ч биш үлдэх ч биш зүрхээ хуураад яах вэ
Хэлэх зүрх чинь хүрэхгүй хий дэмий шаналаад явна уу
Хэрхэхийг бурхан мэдэг хэлээд үүнийг шийдье дээ

Түр зуурын шохоорхол ч байх юм уу
Төгсгөлгүй үргэлжлэх хайр чинь ч байх юм уу
Юу ч болсон хэсэг харзная гээд
Юмаа аваад би маргааш явлаа

Намайг үгүйлвэл надад хайртайн шинж биз
Наргиж тоглолгүй түүнээсээ түргэн салаарай
Нааш эргэвэл чинь насан турш хайрлая
Насны минь амьдралаар тоглож ахин алдахгүйг хичээгээрэй

Үгүйлэх ч үгүй байвал үнэн зүрх минь дутжээ
Үүрдийн чинь хайр байгаасай үйл лай удахгүй ээ
Над руу ирэхгүй гэвэл эргэлзэж тээнэгэлзэлгүй хэлээрэй
Нартыг ганцаар туулах хувь заяа минь юм биз
Маргааш би явлаа

Jinehen duuniih n ugiig oruullaa.

Gülben Ergen - Sadece (Elveda)

Gidiyorum hayatından
Gözün aydın gidiyorum
Belki de bu bir hata
Şimdilik bilmiyorum
Sende biraz yalnız kal
Ölç, tart, iyi düşün
Sakın beni merak etme
Bakarım ben başımın çaresine
Ara sıra uğrarım
Evi derler toplarım
Gölge misali sonra süzülürüm
Kayıplara karışırım
Elveda aşkımelveda sana
Ben zaten sade ve sadece
Geçiyordum hayatından
(buralardan)

No comments: